Hej nu börjar jag igen

Hej jag heter Maja Jonsson och min blogg kommer handla om träning, dans, sång, kompisar, problem, humor osv. Min blogg kommer inte innehålla Starbucks eller hunters bilder, om ni är söker efter en blogg som handlar om alla dyra märkes kläder som köps fast egentligen så får jag dom gratis för att göra reklam eller hur jag tränar hela tiden fast jag gör det 1 en gång i veckan eller hur jag har världens bästa förhållande så har ni kommit definitivt fel. Jag är långt i från rik, klara mig på 1000 kr i månaden, jag har ingen pojkvän och det kommer ta ett tag tills det kommer någon, halva min vecka består av min dans och träning. Jag kommer skriva om mina åsikter och då menar jag inte mina åsikter om vilka skor som är snyggast utan om personliga saker. Kommer även ge tips på kläder jag tycker om och sånt också...såklart...annars får jag inga läsare. Plus min system kamera är sönder för tillfället Ni kommer uppleva även ett par stavfel...dyslexi.

 

I mitt liv just nu: jag går i 9an så har mycket funderar om min framtid. Jag har en huvudroll i min skoluppsättning. Jag dansar jazzfunk och hiphop 2 gånger i veckan. Mitt plugg tar över mitt liv. Mina helger är antigen planfritt eller fullbokad

 

Kommentarer
Postat av: Nike

Kul att du börjar igen! Har ockås funderat på det :D <3

2013-09-29 @ 15:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0