Svar!

Svar:
Haha...hmm jag tror det är Saman som har kommenterat! HAHA såklart gubben men kanske inte min typ ;) <3
Svar:
Nej ;)

Svar:
HAHAHA 1 kanske!
Svar:
1. Japp, en storasyer och en storebror
2. Mörkt blont!
3. yes
4. Mest på typ H&M, Gina, BikBok, cubs...
5. Här är ett inlägget om mitt smink KLICKA!
6. Inom musik och dans!
Svar:
1. Supersnäll och roliga, vill hitta att vi ska hitta tillbaka till varandra i gen :)
2. Du är söt!
3. Oftas en macka och typ te!
Svar:
1. Jag harinte riktigt någon bästa vän :P
2. 500 kr.
3. Oj kommer inte ihåg.
Svar:
1. Nopp
2. Jag BRÅKADE men vi löste det ;)
Svar:
1. nej
2. nej
3. Han ska vara snygg helts men om han är fin och snäll så spelar inte utseddet så jättemycket men helts en snygg kille. Sen ska han bry sig om mig och vara omtänksam och ha humör och bjuda på sig själv!
4. Ja!
Svar:
1. ↑
2. Ja det är det för jag älskar sjunga och dansa, det är mitt liv!
Svar:
34 har jag :)
Svar:
1. Anna, Andrea, Linnea, Elin, Fanny, Sofia, Isolde och Josefin!
2. 150-200 ungefär
3. Japp, du gick i min klass.
4. Japp det göra jag, olyckligt kär :(
Svar:
Det är ganska svårt att förklara men dom hade varit taskiga mot mig och till slut sa jag åt dom att dom inte kunnde fortsätta så som dom betde sig och dom lärde sig verkligen i läxa och jag gav dom en till chans :)
Svar:
1. Ja
2. Ja
3. Anntigen pommes och hamburgare eller mcfeast
4. För dom ville vara med mig säger dom! Störda!
5. Cider!
6. Mjölk
7. te!
8. ROSA!
9. oj vet inte typ som jag vill vara
10. Twilight filmerna
Svar:
Inte med Elvira men Olivia och jag har kontakt forfrande <3
Svar:
LÄMNA MIG! och det där vara ingen fråga!
Svar:
Nej, jag gillar inte hans musik och jag vill inte vara ett galet Bieber fann, en gång aldrig mer!
Svar:
1. JA! desperat!
2. Haha inte precis, asså när jag var liten men asså det räknas inte rikgit...eller?
3. Asså jag vet inte...haha typ bland turkar!
Svar:
Fotboll i såfall!
Svar:
Hej Greta! Jag är ganska säker på att du vill driva med mig så hejdå!

Svar:
1. AV HELA MITT HJÄRTA!
2. JAAAAAAA
Svar:
1. Ja mend Olivia men inte med Elvira!
2. Ja
3. nja..när jag var liten
4. Yes!
5. Jag vet inte, inte med mitt utsendde
6. 500 kr.
7.ROSA :)
8. Hollister body splash och typ Christina Aguilera
9. Kommer inte på någon...
10. Kött, Bea och klyft potatis!!! :)))
11. Eva och Gunnar!
12. Japp två storasyskon, en bror och en syster!
13. Nopp det blev jag inte!
14. nee
15. nej
16. aa du vet ;)
17. Det brorpå, högst 3 gånger i månade minst 1 gång!
18. ne
Svar:
1. ca 150-200 :)
2. 75A-70B
3. Gina och H&M
4. Har ingen
Tack för alla som tycker om min blogg! <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0